follow | dash
Wonderland ~~
Kawan :)
Wednesday 28 November 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum 

Tumblr_me83fbbjmw1ryxvmqo1_500_large



Hai semua. Hari ni I happy sangat.. U know why??. First , Saya dah cakap kat Mr F yang kami sesuai jadi kawan jak. Tak lebih dari kawan. Sebab I takda perasaan kat dia and I nak fokus dengan study dulu. Hehe

Perkara yang kedua buat Saya happy . Guess What?? I jumpa kawan -kawan time sekolah menengah dulu, and yang paling penting salah sorang dari kawan saya tu nak belanja I makan nasi ayam kegemaran I. Me tak sabar!! 

ok GTG!! :) Btw Saya sayang semua kawan saya. Hahaha


Older Post | Newer Post
Navigation


Diary About Site


The Disclaimer

Hi peeps. I'm Farhana,owner of this blog. Behave yourself here and keep reading :)


Let's Talk!


No rude words please ~~


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin
Big help: Kak AtiQah
Full Edited : Natasha